BAS Управління холдингом – Централізоване управління групою компаній
BAS Управління холдингом – це інноваційне рішення для автоматизації процесів обліку, планування та контролю ефективності холдингів різного масштабу. Система призначена для груп компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, де керуючі компанії та бізнес-одиниці можуть відрізнятися за галузевою належністю або використовуваними ІТ-системами.
Основні можливості системи
Бюджетування
Система дозволяє самостійно визначати перелік необхідних класифікаторів, аналітик, показників, розробляти бюджетні моделі та комплекти звітності різного призначення. Підтримується прогнозування динаміки показників, використання різних варіантів розрахунку, консолідації та розподілу показників, а також функції "ковзного планування" і "планування від досягнутого".
Управління інвестиційними проектами
Підсистема дозволяє автоматизувати життєвий цикл інвестиційного проекту від ідеї до завершення, з можливістю визначення етапів, відповідальних осіб, термінів та необхідних ресурсів.
Централізоване казначейство
Організоване відповідно до концепції "фабрики платежів", забезпечує укрупнене та детальне планування грошових потоків, управління миттєвою та короткостроковою ліквідністю, дозволяє поєднувати централізовану та децентралізовану моделі управління грошовими коштами холдингу.
Управління договорами та закупівлями
Реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод. Підтримується централізоване управління закупівлями, автоматизація тендерних процедур, включно зі скорингом постачальників і тендерних пропозицій.
Облік та звітність за МСФЗ
Система підтримує облік за МСФЗ у двох моделях: транзакційній та трансформаційній, що дозволяє адаптуватися до різних підходів ведення обліку в компаніях холдингу.
Інтеграційні можливості
Підтримується інтеграція з різними зовнішніми обліковими системами за допомогою веб-сервісів та інших технологій, що забезпечує безшовну взаємодію між різними ІТ-системами холдингу.
Універсальна фінансова звітність
Система дозволяє скоротити час на підготовку фінансової звітності, забезпечуючи формування звітів, що містять не тільки форми звітності МСФЗ або бюджетної кампанії, але й їх детальний аналіз.
Переваги впровадження BAS Управління холдингом
- Централізоване управління фінансами та бюджетуванням у групі компаній.
- Підтримка обліку за МСФЗ у різних моделях.
- Інтеграція з різними ІТ-системами та обліковими рішеннями.
- Автоматизація управління інвестиційними проектами та закупівлями.
- Швидке та зручне формування фінансової звітності.
Для детальної консультації та демонстрації можливостей BAS Управління холдингом, будь ласка, зв'яжіться з нами.